31-12-2009

INTRO

Om een videoblog te maken hoef je niet ver weg. Wat er in de wereld gebeurt, gebeurt ook om de hoek. Waar je je hond uitlaat. Hilversum Noord. (Op foto boven klikken om te vergroten.)
Vandaag op 90109 de eerste videoblog geplaatst en 65 geworden. Nee, zeer verheugd. Veel vrienden en kennisen hebben dat, helaas helaas, niet gehaald. En ik wil nog wel even door. Deze wereld is spannend. Maar met 65 ben je ineens gepatenteerd oud en de wereld onbereikbaar jong. Rechtvaardig of niet, je staat buiten spel. Dus.....? Zoals ik ooit van mijn hobby (film want video bestond toen nog niet) mijn werk heb gemaakt en daar een leven lang een goed belegde boterham en een voortreffelijk glas wijn mee heb verdiend, ga ik nu van dat werk weer m'n hobby maken. Want de passie blijft. Lijkt wel seks. Een videoblog. Waarover? Nog niet zeker. Hilversum Noord ja, want daar woon ik en daar gebeurt het ook, schreef ik al. En over mezelf natuurlijk en mijn hond en ..... gaan we zien. Hierbij uitgenodigd, blijf kijken.

NB You Tube is druk bezig de kwaliteit tot HD te verhogen. Als je de video start, druk op de HD knop rechtsonder. Als de knop rood is kun je met de knop daarnaast voor beeldvullend kiezen.

3 opmerkingen:

MOBILAB zei

Hi Paul,super!blog.Zo mooi de beelden van de hei. Ben heel benieuwd naar meer.GRT Christiane

Anoniem zei

Als oud Hilversummer ( bewoner ) herken je dit beeld en het staat op je netvlies, dat kapprszaakje, de auto's van Sjoerd, waar John de Mol zijn eerste Love Letters Bus huurde. Leefbaar Hiversum die het wel even zou oplossen met ondertuneling van de A1 naar het Media park, de enige oplossing is het Media park langs de A1 of gewoon in Almere herbouwen, maar dat kost werkgelegenheid en belasting opbrengesten, dus blijven we gewoon in de file staan en blijft alles hetzelfde.

Uw blog is geweldig, het fileleed ook, eigen schuld dikkke bult.

Ted Bouwens

Panda Queen zei

Wow! I have no idea what you just said!